wtorek, 4 lutego 2020

BOOKHAUL / STYCZEŃ 2020

  Jest! Pierwszy bookhaul (i nie tylko) na ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com. Zanim zapomnę: chciałabym poprosić Was, abyście dali mi znać, czy lubicie w ogóle tego typu wpisy i czy chcecie więcej 😊

  Do tej pory nie publikowałam tego typu postów, ale ostatnio sama często takie czytam i oglądam i okazało się, że są one niekończącym się źródłem... inspiracji 😉 Nie będę jakoś szczególnie rozpisywać się na temat produktów, więc możecie być spokojni - wpis pod względem długości będzie w sam raz 😉
  Jeżeli będziecie chcieli o konkretnych produktach poczytać coś więcej, podrzucę Wam niżej wszystkie niezbędne linki. Prawie wszystkie zakupy dokonały się (ja w tym rąk nie maczałam, naprawdę 😂) na www.empik.com, ale nie jest to wpis sponsorowany 😉 Chyba będzie dzisiaj tutaj dużo emotek 🙈 Zdjęć też będzie sporo, nie wspominając o linkach 🙊

  Zaczniemy od tego, co dotarło do mnie od wydawnictw.

1. "Stacja Miłość" Zoe Folbigg od W.A.B
Recenzja dostępna tutaj ➡ TUTAJ.
2. "Światło w środku nocy" Jojo Moyes od ZNAK'u. Recenzja jeszcze w tym tygodniu. Link do opisu ➡ TUTAJ.
3. "Zaczekaj na miłość" Ilony Gołębiewskiej od wydawnictwa MUZA. Recenzja na początku przyszłego tygodnia. Link do opisu ➡ TUTAJ.
4. "Siostra mojej siostry" Izabelli Frączyk od księgarni internetowej www.inverso.pl. Wygrana w konkursie na pytanie do autorki. Link do wywiadu ➡ TUTAJ. Nie jestem pewna, czy recenzja tej powieści ukaże się na blogu, ale to była bardzo dobra książkowa podróż. Polecam 👍 Link do opisu ➡ TUTAJ.



  A teraz zakupy własne 😉

1. "Gdzie śpiewają raki" Delii Owens z polecenia Olgi z Wielkiego Buka. Mówię Wam : ten kanał to zło 🙈 Ile ja mam książek do kupienia przez jego autorkę, to normalnie szok 😂 Jeżeli chodzi o powieść zdradzę Wam, że innym postawiła poprzeczkę naprawdę wysoko 💜 Link do opisu ➡ TUTAJ.
2. "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery. Wstyd, że dopiero teraz ta historia zagościła na mojej półce 🙈. Ale już jest i wkrótce będziemy czytać z młodym. Link do opisu ➡ TUTAJ.
3. "Alicja w krainie czarów" z serii czytam po polsku i angielsku. Recenzję innej książeczki z tej serii, czyli o "Jasiu i łodydze fasoli" przeczytacie tutaj ➡ TUTAJ. O tym tytule się jeszcze nie wypowiem, bo póki co jeszcze do niej nie zajrzeliśmy. Link do książki ➡ TUTAJ.
4. " Uczę się angielskiego - krzyżówki i inne zadania. I tym razem był to zakup trafiony 👍 O tych mniej trafionych poczytacie tutaj ➡ TUTAJ. Książeczka już nam się przydała przed sprawdzianem z angielskiego do powtórzenia i utrwalenia materiału. Myślę, że w przyszłości napiszę o niej coś więcej. Link ➡ TUTAJ.
5. Notatnik lamy i leniwce - co prawda to nie jest książka, ale w czymś te do przeczytania trzeba zapisywać, prawda? 😉 A ten notes nie dość, że jest przesłodki, to jeszcze jest dobrze wykonany i ma wstążeczkę do zaznaczania. W regularnej cenie kosztuje 19,99. Ja kupiłam go na promocji za 9,99 i uważam, że to idealna cena 👍 Link do notatnika ➡ TUTAJ.





  Inne 💜

1. Tradycją już stało się, że przynajmniej raz w miesiącu zamawiam młodemu kilka Super Zings'ów. Nie pytajcie mnie, co w nich jest takiego wyjątkowego, bo ja kompletnie nie rozumiem zachwytu dzieci nad tymi figurkami. Ale fakt jest taki, że Oskar faktycznie się nimi bawi, i to czasami całymi godzinami; i w szkole na przerwach też Zingsy są w użyciu, więc chyba są ok 👍 Link do saszetek ➡ TUTAJ.
2. Skusiłam się też na mini komodę i szkatułkę na biżuterię po 5,99/szt. Póki co nie wyglądają atrakcyjnie, ale jak tylko zrobi się ciepło, to potraktuje je farbą i będą ok 👍
3. Ostatnim zakupem (a w zasadzie przedostatnim) jest film "Power Rangers", bo nie wiem czemu ciągle słyszę o nim od młodego. Po obejrzeniu przeze mnie póki co wylądował w szufladzie, bo jest zdecydowanie nieodpowiedni dla 8latka. Kurczę, momentami był po prostu straszny 😱 I tutaj jak zwykle mój błąd, bo po prostu czegoś nie doczytałam. Link do filmu ➡ TUTAJ. Jego cena to aktualnie 17,99. Ja kupiłam go za 9,99.



  Ostatnim nieoficjalnym zakupem, o którym wspomnę też w przyszłości jest książka Klaudii Bianek "Ocalało tylko serce", której premiera będzie miała miejsce w marcu, ale z racji tego, że kupiłam ją w przedsprzedaży pomyślałam, że wspomnę o niej już dziś. Czemu się na nią zdecydowałam? Nie czytałam jeszcze nic tej autorki i podjęłam szybką decyzję, że czas to zmienić. Czy słusznie? Przekonamy się w marcu. Link do opisu ➡ TUTAJ.


  Ja już się napisałam, to teraz czas na Was 💜 Spodobało się Wam coś z zaprezentowanych powyżej książek i innych produktów? A może Wy kupiliście albo dostaliście w ostatnim czasie coś ciekawego? Jak zawsze komentarze są dla Was 📝📝📝
  4/02/2020 - z racji tego, że musiałam dodać sporo zdjęć i linków, telefon odmówił posłuszeństwa. Reszta zdjęć i linków pojawi się jutro 

16 komentarzy:

  1. Małego Księcia czytać mogę niemal co roku, ostatnio przypomniałam go sobie w ramach czytania dzieciom w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie posty :) A u ciebie widzę sporo ciekawych nowości. Chętnie bym coś podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wszystko jest na dobrej drodze, aby w przyszłości pojawiły się kolejne takie wpisy 🙆🙆🙆

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post. Widzę wiele ciekawych książek które by mnie zainteresowały. Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam
      i dziękuję za odwiedziny 💜💜💜

      Usuń
  4. Dużo ciekawych tytułów, które sama chcę przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wielką ochotę na nową powieść Jojo Moyes <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz być zaskakiwana, koniecznie musisz po nią sięgnąć 😊

      Usuń
  6. Fajny post, lubię takie podsumowania :) muszę sobie w końcu zamówić nową Moyes, gdyż uwielbiam jej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że tym razem Moyes Cię zaskoczy 😉 Więcej nie zdradzę 😉

      Usuń
  7. W sumie jedyną czytaną przeze mnie książką z tego zestawienia jest "Mały książę" :D Ale lubię takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tego typu książki. Wypatrzyłam kilka ciekawych tytułów.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...