niedziela, 11 marca 2018

Dinozaury. Gra pamięciowa...

... czyli jak połamać sobie język 😉




 W styczniu udało nam się wygrać z Oskarkiem grę pamięciowa "Dinozaury". Organizatorką konkursu była Mama do potęgi 3, zaś sponsorem ŚWIAT WOKÓŁ NAS. Przyznam szczerze, że z racji tego, że młody jest dinozaurolubny z niecierpliwością czekaliśmy na przesyłkę, która swoją drogą dotarła ekspresowo. A potem się zaczęło... Głównie łamanie języka 😂😂😂 Powiem Wam, że te wszystkie Pachycephalosaurusy doprowadzają mnie do szału 😉😉😉


 Wszyscy chyba doskonale wiedzą, na czym polega gra w memo, prawda? W skrócie - kto zbierze więcej par ten wygrywa. Powiem Wam, że na początku obawiałam się, że mój sześciolatek nie da jednak rady w to grać. Te nazwy mnie doprowadzały do szału, a co dopiero dziecko, które jeszcze nie umie czytać. Okazało się, że jednak byłam w błędzie. Aż wstyd, że nie doceniłam własnego dziecka. Faceci to jednak wzrokowcy 😉

 Młody zapamiętuje lepiej niż ja! Aż jestem pod wrażeniem. Dodatkowo ćwiczy wymowę. Oczywiście, niektóre dinozaury nazywa zupełnie inaczej niż nazywają się w rzeczywistości, ale najważniejsze jest to, że ćwiczy, ćwiczy i ćwiczy. I nigdy nie ma dość, w przeciwieństwie do mnie. Ech, rodzicielstwo 😉


 Polecam Wam tę grę. To świetna propozycja do wspólnej zabawy, ale też do zachęcenia dziecka, aby pograć w nią samo (chociaż wtedy dopuszcza się oszustw 😉). Ale przecież czasami my, rodzice, potrzebujemy chwili wytchnienia, prawda? I na pewne rzeczy możemy przymknąć oko 😉

 Według mnie jest to świetny prezent dla wszystkich miłośników dinozaurów 🐲 Dla tych mniejszych i większych. Jeżeli Wasze dzieci lubią prehistoryczne stwory - ta gra będzie dla nich idealna.


 Polecam. My jesteśmy zachwyceni. Chociaż mój język cierpi 😉😂

/Ania.

Dinozaury. Gra pamięciowa.
www.jacobsony.pl

1 komentarz:

  1. Uwielbiam wszelkie gry planszowe, przy których choć trochę trzeba się natrudzić, więc będę miała tę na oku :)

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...