środa, 6 czerwca 2018

"Miłość ma twoje imię" Ilona Gołębiewska

 Zapowiedź


 06-06-2018 - to data, która na długo zapadnie w pamięci każdego książkoholika. Dlaczego? Bo jest to dzień pełen premier 📆 W tym wpisie chciałabym szczególnie zwrócić Waszą uwagę na jeden tytuł 📖 

 Stare przysłowie głosi „serce nie sługa”, nie zawsze słucha rozumu i może pokochać człowieka, który niszczy siebie i swoich bliskich. Czy miłość obroni się w starciu z siłą uzależnienia? Czy można uratować kogoś przed życiowym upadkiem? „Miłość ma twoje imię” najnowsza powieść Ilony Gołębiewskiej, autorki, która podbiła serca czytelników trylogią o starym domu, w księgarniach już od dziś, tj. 6 czerwca.


 Dwudziestopięcioletnia Anna Janowska mimo młodego wieku ma już za sobą niejedno bolesne doświadczenie. Prowadzi bardzo intensywne życie – jest psychologiem, pracuje jako terapeutka w poradni, udziela się w fundacji „Zdrowy Jaś”, występuje w zespole rockowym „Abradon”. Wszystko po to, by nie myśleć o przeszłości, z którą wciąż nie może się rozliczyć. Nie potrafi wyrzucić z pamięci bolesnych wspomnień i podjąć odważnych decyzji odnośnie własnej przyszłości.

 Rodzinna tragedia sprzed lat całkiem zniszczyła jej sielankowe życie na wsi, gdzie wychowywała się, gdy była nastolatką. Nagła śmierć matki, ucieczka brata, wyjazd ojca za granicę – te doświadczenia zdeterminowały jej życiowe wybory i sprawiły, że przeprowadziła się do Warszawy. Opuszczona przez bliskich Anna musi sama radzić sobie w wielkim mieście. 
 Towarzyszący jej codziennie strach, brak zaufania do samej siebie i do innych ludzi, ciągłe postrzeganie przyszłości w najczarniejszych barwach powodują, że nie potrafi cieszyć się życiem. Od zawsze nazywa siebie kobietą poszukującą, ponieważ szuka miłości, własnego miejsca na ziemi, satysfakcji z życia i klucza do zrozumienia własnych myśli i uczuć.

 Gdy na jej drodze staje Michał Gebert, mężczyzna po przejściach i z dawno wyczerpanym limitem życiowych błędów i upadków, Anna wie, że już nic nie będzie takie jak przedtem. Czasem wystarczy jedno niespodziewane spotkanie, by wszystko zmieniło się nie do poznania...


 „Miłość ma twoje imię” to pełna emocji powieść o różnych odcieniach miłości, które są dla człowieka ocaleniem i o życiu, które bywa niezwykle kruche i nieprzewidywalne. Czasami jedno zdarzenie niszczy misternie zbudowany dotąd świat. W swojej książce Ilona Gołębiewska daje czytelnikowi ważną radę, a wraz z nią także nadzieję – nigdy nie wolno się poddawać, nawet wtedy, gdy odchodzą bliskie osoby, gdy życie nas nie rozpieszcza, a miłość omija szerokim łukiem.

 Ja aktualnie jestem w trakcie lektury, więc wkrótce spodziewajcie się recenzji 😉
 Na koniec zostawiłam  najważniejsze pytanie ➡ Kto wpisuje na listę must have? 

/A.

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać, jak zacznę czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam wczoraj w dzień zaraz po tym jak do mnie dotarła.
      Niesamowicie wciąga!
      Miałam kontynuować nocne czytanie, ale tak usypialam młodego, że sama zasnęłam 😉
      Ale od czego jest dzisiejsza noc, prawda? ☺

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że szybko uda mi się upolować tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję 😉
      To powieść naprawdę warta uwagi.
      Wiem, co mówię, bo właśnie skończyłam ją czytać 📖

      Usuń
  3. A ja już przeczytałam i baaaardzo polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że już dodalas opinię, ale przyznaję się bez bicia - jeszcze jej nie przeczytałam :)

      Usuń
  4. lubię takie książki ! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...