wtorek, 2 lipca 2019

AVON POLSKA - WYBRANE OFERTY - KATALOG 10/2019

  Tak sobie przeglądałam, o czym w ostatnim czasie pisałam i zauważyłam, że już bardzo dawno nie było wpisu odnośnie kosmetyków z AVONU, a te szczerze mówiąc cieszyły się niemal największym zainteresowaniem na blogu.
  Pomyślałam, że fakt, iż 4.07.2019 rozpoczyna się nowy katalog to idealna okazja, aby podrzucić Wam kilka propozycji. Wszystkie ceny podaję oczywiście w złotówkach.

  A zaczniemy od mgiełek do ciała, które w najnowszym katalogu będą dostępne po 7,99/szt. Ja aktualnie mam dwie : o zapachu magnolii oraz jabłka i kwiatu wiciokrzewu. Ale od najnowszego katalogu będzie dostępna również mgiełka o zapachu zielonej herbaty i werbeny (!), którą na pewno zamówię.


  A teraz przedstawię Wam jeden z moich ulubionych produktów dostępnych w ofercie AVON. Mianowicie odżywczy olejek do ust. Ja bardzo rzadko maluję usta, ale jeżeli już to robię, to wybieram właśnie ten kosmetyk, ponieważ nie dość, że ładnie wygląda na ustach, to jeszcze niesamowicie je nawilża. W najnowszym katalogu olejek będzie dostępny w zestawie z rozświetlającymi perełkami do twarzy za 26,99.


 A teraz czas na dwa produkty, których co prawda nie mogę Wam polecić, ale które wkrótce zakupię i przetestuję, bo jestem ich bardzo ciekawa.
 Pierwszym z nich jest woda toaletowa Scent Mix Pure Ocean za 19,99. Jest to połączenie cytrusów, białych kwiatów i jasnego drzewa. A AVON zapewnia, że ten zapach jest jak spacer nad brzegiem morza. A ja akurat szukam idealnego zapachu na lato, więc może wreszcie znalazłam nowego ulubieńca?
  Drugim natomiast jest nawilżająca mgiełka do twarzy z antyoksydantami za 10,99 (przy zakupie dowolnego produktu z katalogu). Według producenta powinniśmy jej używać :
- rano, by dodać skórze energii
- w ciągu dnia, by odświeżyć makijaż
- wieczorem, by zwiększyć nawilżenie skóry.
 Jeden kosmetyk, tyle zastosowań? To trzeba przetestować, prawda 😉?


  I na koniec zostawiłam coś dla najmłodszych. Na zdjęciu poniżej zobaczycie co prawda żel pod prysznic oraz szampon z odżywką, ale te produkty nie będą dostępne w najnowszym katalogu.
  Natomiast w katalogu 10/2019 z serii Avengers będzie dostępna woda zapachowa dla chłopców (połączenie orzeźwiającej morskiej bryzy i energetycznych cytrusów) w sam raz dla młodego dżentelmena 😉


 O, matko! Zapomniałabym Wam napisać o moim najnowszym odkryciu. Z ręką na sercu przyznaję, że do tej pory odmawiałam wszystkim zamawianie w AVONie szamponów do włosów, chociaż tak naprawdę nigdy ich nie stosowałam. Ale nie da się ukryć, że nie miały one jakichś specjalnie pozytywnych opinii.
 Ale ostatnio skusiłam się na szampon do włosów z objawami łupieżu (wyświetlił mi się w dodatkowych propozycjach dla konsultantek) i powiem Wam, że jestem tak zaskoczona efektami, że aż normalnie nie dowierzam, a stosowałam go dopiero dwa razy.
  Myślę, że za jakiś czas zamieszczę tu, na blogu, oddzielną opinię poświęconą temu produktowi, bo to, co zrobił z moimi włosami, to po prostu jakaś magia ❤❤❤ Aktualnie szampony kosztują po 8,99/szt. przy zakupie dowolnego produktu z katalogu.

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

  OK, to by było na tyle. Koniecznie dajcie znać, co Was najbardziej zainteresowało 👍👍👍
  Trzymajcie się cieplutko 😘😘😘

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię mgiełki z AVONU :) Często je sobie kupuję wzbogacając kolekcję o nowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...