wtorek, 21 kwietnia 2020

"Gruzińskie wino" Anna Pilip / Zapowiedź

  Premiera 6.05.2020 📆



  Kiedy Ana, trzydziestoletnia rozwódka niespodziewanie dostaje propozycję wyjazdu służbowego do Tbilisi, w pierwszej chwili ma ochotę zrobić wszystko, żeby tam nie jechać. Sama konieczność dzwonienia do byłego męża i ustalenia z nim opieki nad córeczkami wywołuje w niej paraliż. Poza tym Gruzja była dotychczas jej azylem, pachnącą kolendrą odskocznią od codzienności, a nie miejscem na służbowe kolacyjki… Jedna z takich kolacyjek okazuje się dla Any przełomowa. Nie dość, że poznaje Timara, to jeszcze w wyniku dramatycznych wydarzeń trafia do szpitala. Tam pojawia się Giorgi – lekarz, który ratuje jej życie.  Obaj mężczyźni  mają swoje  tajemnice, które próbuje zgłębić Ana. Co ich spotkało 10 lat temu, kiedy w Osetii Południowej wybuchła wojna? Kogo stracili? Ana ma rozdarte serce…

  Wraz z Aną przemieszczamy się pomiędzy Polską a Gruzją , popijając pyszne gruzińskie wino, poznając uroki wioski Uszguli i balansując między codziennością, a pragnieniami.

  Powieść ukaże się nakładem wydawnictwa Lira 📖 Zainteresowani? Bo ja BARDZO 😉😉😉

12 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się ciekawie. Bardzo podoba mi się jej okładka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroczki okładkowe łączmy się 🙋
      Ja też jestem nią wręcz oczarowana 💚 Ale trzeba przyznać, że opis też jest niczego sobie 😉

      Usuń
  2. Ciekawa jestem wrażeń czytelniczych po spotkaniu z książką, trzeba będzie poczekać do maja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna propozycja na czas kwarantanny - mozna przynajmniej myślami podrózować i wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym, aby kiedyś kiedyś zobaczyć Gruzję. Jak dla mnie ten kraj ma niesamowity klimat, więc chętnie przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w planach na przyszły rok, Gruzję znam jedynie z pobieżnych podróży, niejako przy okazji, chciałabym zatem poznać ją głębiej. :)

      Usuń
  5. Zapowiedź ciekawa, ale mam na razie w planach inne książki tego wydawnictwa.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i na tę przyjdzie odpowiednia pora .

      Usuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...