poniedziałek, 13 lipca 2020

"Evvie zaczyna od nowa" Linda Holmes / zapowiedź

  Już 29 lipca 2020r. na polskim rynku wydawniczym pojawi się podobno najbardziej romantyczna powieść tego roku, czyli "Evvie zaczyna od nowa" Lindy Holmes. Specjalnie napisałam podobno, bo czy tak faktycznie jest zdecyduję dopiero po lekturze tej książki 😊 Może dla mnie ta powieść okaże się najsmutniejszą historią tego roku? Kto wie...


  Łapcie opis i koniecznie dajcie znać, czy lubicie tego typu literaturę, bo jeżeli o mnie chodzi, to wydaję mi się, że idealnie wpisuję się ona w mój czytelniczy gust 📚🌍

  Kobieta, której świat w jeden dzień stanął na głowie. Mężczyzna, który stracił tak wiele.

  Co się stanie, kiedy przypadek połączy ich losy?

  Evvie pakuje walizki. Plan: nowe życie – solo, bez okropnego męża. Ale wszyscy wiemy, co robi Bóg, gdy opowiemy mu o swoich planach. Nowe życie Evvie będzie wyglądało zupełnie inaczej, niż to sobie wyobrażała.
  Dean to facet idealny. Przystojny, bogaty gwiazdor sportu ma wszystko. I może mieć każdą kobietę. Lecz nagle, u szczytu kariery, traci to, co przez lata budował.
  Dwoje nieznajomych – oboje na życiowym zakręcie. Kiedy przypadek połączy ich losy, zawrą pakt: zero pytań o przeszłość. Ale zanim się zorientują, oboje złamią reguły, które ustalili.

  Kiedy zaczną odkrywać swoje sekrety, przeszłość sama się odezwie. Czy znajdą siłę, by się z nią zmierzyć? I czy dadzą szansę uczuciu, które – choć nieproszone – puka do ich drzwi?

  Rewelacyjna opowieść o tym, że nigdy nie jest za późno, by zacząć wszystko od nowa, a zmiana – choć często budzi lęk – może być początkiem czegoś wyjątkowego.


  Powieść ukaże się nakładem wydawnictwa ZNAK, a ja na pewno napiszę o niej tutaj kilka słów. I na Bookstagramie @ksiazkowepodrozeanny również 😉
  A jeżeli nie czujecie potrzeby czekania na moją opinię, książkę kupicie tutaj 😉 ⬇⬇⬇

7 komentarzy:

  1. Brzmi jak dość dobry romans na letnie wieczory – ciekawe, czy środek upewni mnie w tym przekonaniu.

    Pozdrawiamy,
    Czarno na Kreatywnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są jak najbardziej potrzebne w życiu człowieka, to nowe szanse na coś niezwykłego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, aczkolwiek teraz już wiem, że chyba nie o takie zmiany chodziło Evvie 😉

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem już po lekturze i z czystym sumieniem polecam 😊

      Usuń
  4. lubię takie historie, dodają otuchy, a czasami nawet odwagi :-)

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...