piątek, 14 września 2018

Wybrane oferty z najnowszego katalogu AVON


Najnowszy katalog AVON trwa w najlepsze od 6/09/2018, a tu wpisu brak. Wstyd, Rosińska, wstyd 😉 Już szybciutko się rehabilituję i podrzucam Wam kilka najciekawszych ofert z "Początku Jesieni"  


OFERTA NUMER 1
!NOWOŚĆ!
Chyba nie mogłabym zacząć tego wpisu od innej propozycji niż pogrubiajacego i wydłużającego tuszu do rzęs MARK BIG & EXTREME, swoją drogą okrzykniętego premierą sezonu. Jeżeli jest tak dobry, jak pokazuje to reklama dostępna w tv (ja dopiero będę go testować), to chyba warto zainwestować te 19 złotych, prawda? 

OFERTA NUMER 2
!Nowość!
 Woda perfumowana FAR AWAY REBEL (50 ml, 49,99) to długotrwały zapach, otwierany przez nutę likieru porzeczkowego i soczystych czerwonych owoców, dopełnionych przez kwiat pomarańczy i jaśmin Sambac w nucie serca, na kuszącej bazie słonego karmelu z czekoladą. Ja jestem na tak, a Wy? W ofercie dostępna również perfumetka 10 ml za 15,99 oraz balsam do ciała 150 ml za 9,99. 

OFERTA NUMER 3 
LAKIERY DO PAZNOKCI za 9,99 w 6 supermodnych metalizowanych odcieniach. Ja wybrałam dla siebie Frosten Peach. A Ty, jaki wybierzesz dla siebie?

 OFERTA NUMER 4 
PODKŁADY Z SERII LUXE, każdy za 32,99. Powiem Wam szczerze, że z moją cerą dobór odpowiedniego podkładu to była walka z wiatrakami. Więc postanowiłam przetestować właśnie te z serii LUXE. Wiadomo, trochę szkoda wydać ok 35 złotych (ceny różnią się w zależności od katalogu) i nie być zadowolonym. Dlatego też zamówiłam kilka próbek i dziś już wiem, że to jest to, czego szukałam 💜 

OFERTA NUMER 5 
TORBA + PŁASZCZ W KRATĘ = IDEALNA STYLIZACJA NA JESIEŃ 🍁🍁🍁 Torebka - 99,99. Płaszcz - 149,99. Pamiętajcie, aby przed zakupem dokładnie zapoznać się z tabelą wymiarów. 

OFERTA NUMER 6 
AVON PLANET SPA - naturalna moc morskich minerałów dla głębokiego oczyszczenia. Każdy kosmetyk do twarzy za jedyne 7,99. 

OFERTA NUMER 7
 LAWENDOWY PŁYN DO MYCIA CIAŁA NA DOBRANOC. W ofercie dostępne również inne warianty płynów do mycia i kąpieli, każdy tylko 8,99. 

OFERTA NUMER 8 
MIESZAJ I ŁĄCZ wszystko ze stron 210-215. 1 za 9,99, drugi za 6,99 💙 W ofercie dostępne kosmetyki do stóp, ciała i pod prysznic.

 Ale, ale. Nie zapominajmy o męskiej części klientów AVON 😏

OFERTA NUMER 9 
Zestaw kosmetyków FULL SPEED za 49,99. Full Speed to śmiały męski zapach, który przyprawi go o szybsze bicie serca świeżym połączeniem jałowca i cyprysu, wsparty silną bazą z piżma. W skład zestawu wchodzą : dezodorant antyperspiracyjny w kulce, woda toaletowa oraz żel do mycia ciała i włosów. 

OFERTA NUMER 10 
AVON CARE MEN Chciałoby się rzec - do wyboru do koloru 😉 W ofercie między innymi balsamy po goleniu (każdy 7,99), pianka w żelu i szampony. 

 A teraz czas na garść informacji
- aktualny katalog zawsze jest dostępny na 
➡ www.avon.pl
- katalog 13/2018 trwa od 6/09 do 26/09 
- zamówienia zbieram najpóźniej do 25/09
- na wszystko z katalogu głównego obowiązuje 10% rabat 
- przy zakupach za minimum 100 złotych  upominek GRATIS 😏
- możliwy bezpłatny odbiór osobisty na terenie Tłuszcza, Radzymina i Wyszkowa. Wysyłka zamówienia prosto z hurtowni do Twojego domu 🏡  to jedynie 4,90
- chcesz dołączyć do grona konsultantów AVON? Nic prostszego! Napisz do mnie, a ja skieruję Cię do Oli, naszej liderki 
- w przypadku jakichkolwiek wątpliwości jestem do Waszej dyspozycji. Wystarczy, że napiszecie wiadomość na annajustynarosinska@gmail.com 
- wszystkie ceny podane są w złotówkach 💙

Ślę pozdrowienia, 
Anna Rosińska
Konsultantka AVON 


4 komentarze:

  1. Kiedy jestem w Polsce zamawiam u koleżanki produkty z Avonu i na ogół jestem bardzo zadowolona. Z powyższego katalogu zapewne też bym coś wybrała, ale to musi poczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią - na wszystko przychodzi odpowiednia pora 💜 Jak widać na zamawianie kosmetyków również 😉

      Usuń
  2. Ja wybralabym pewnie te skrzydlate perfumy - mają piękne opakowanie i z opisu wynika, że to moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja teraz będę zamawiać sobie próbkę, bo chociaż w katalogu zapach ten robi niesamowite wrażenie wiadomo, że na skórze efekt końcowy zawsze jest inny 💙 Ale jestem naprawdę dobrej myśli, bo to ciekawe połączenie 💚

      Usuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...