poniedziałek, 2 października 2017

"Mój chłopak demon" Dragona Rock

 Wkrocz do świata Innych... 



 Mój chłopak demon to pierwsza część opowieści osadzonej w świecie „Innych”. Opowiada ona historię Marielle (12 lat) i Dantego (13 lat), którzy są odrzuceni w pewien sposób przez społeczeństwo. 
 Ich samotność wydaje się całkiem inna (ona przeprowadziła się do innego kraju, trafiła pomiędzy obcych sobie ludzi; on jest szkolnych przystojniakiem - tak twierdzą jego rówieśniczki, ale nie za dobrze się z tym czuje), lecz dzieci po pewnym wydarzeniu zaczynają czuć, że by znaleźć akceptację, potrzebują do tego siebie nawzajem…


 Po raz kolejny zagościła u mnie fantastyka, ale tym razem w mocno młodzieżowym wydaniu. Główni bohaterowie to w zasadzie jeszcze dzieci. Inne, ale jednak dzieci. Dlatego też od razu zaznaczę, że powieść ta jest skierowana głównie do czytelników w przedziale wiekowym 12-14 lat (+/- 2lata). Ja już nastolatką nie jestem ładnych kilka lat (żeby nie napisać kilkanaście 😊), ale doskonale pamiętam te pierwsze fascynacje płcią przeciwną. 
 I o tym przede wszystkim jest ta powieść. O narodzinach więzi między Marielle i Dante. 
 Sama kwestia ich "inności" jest już co prawda nakreślona, jednak rozwinięcie nastąpi dopiero w kolejnych częściach. 


 Mój chłopak demon jest krótki. Liczy tylko 77 stron więc to lektura raczej na jeden wieczór. Myślę, że może być ona idealną odskocznią od szkolnych książek, fajnym przerywnikiem, dobrą rozrywką. 
 Książka napisana jest prostym i jasnym językiem. Nie będę rozwodzić się nad poprawnością językową, bo czytałam ebooka jeszcze przed ostateczną korektą, więc mogłabym zwrócić uwagę na coś, czego już nie ma ☺
 Na koniec już dodam jeszcze tylko, że okładka niestety nie wpisuje się w moje gusta, ale ja już jestem stara i wolę bardziej klimatyczne "opakowania", a ta ⬇ ma się podobać przede wszystkim jej adresatom ☺ Swoją drogą ciekawe, czy mając naście lat zwróciłabym na nią uwagę? Hmm, to bardzo dobre pytanie. 


 Nie jest to co prawda debiut, ale warto zaznaczyć, że po raz pierwszy można zakupić powieść Dragony Rock w wersji papierowej (kliknij tutaj). Jest to niewątpliwa atrakcja dla dotychczasowych i przyszłych czytelników autorki. Zaś informacje o dostępności i cenach tej powieści w wersji elektronicznej znajdziecie tutaj

 Przyjemnej lektury! 

/Ania. 

"Mój chłopak demon"
Dragona Rock 

Za możliwość zapoznania się z początkiem znajomości Marielle i Dantego dziękuję autorce 😘

15 komentarzy:

  1. Na razie sobie odpuszczę, ale może kiedyś się skuszę. :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba nie do końca książka dla mnie, choć kto wie, może jeszcze po nią sięgnę w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba niekoniecznie spodobałaby mi się ta książka. Myślę, że ilość stron jest trochę zbyt mała. Obawiam się, że nie zdążyłabym dobrze wczuć się w książkę, a już byłby jej koniec.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się ciekawa, może kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie nie jest to raczej książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdecydowanie za stara na takie książki, ale może młodsza widownia się skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba pierwszy raz mogę to powiedzieć, ale jestem już raczej za stara na taką literaturę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój przedział wiekowy niestety ale dla młodszych to na pewno świetna pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie nie moje klimaty, aczkolwiek...może kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi bardzo ciekawie! Szkoda, że moje starsze ma dopiero 5 lat, bo chętnie poczytałabym razem z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie dla mnie, ale przecież mniejszemu czytelnikowi może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł troszkę dziwny ;D chociaż co do całości czuję się za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jestem za stara na tą książkę XD Jednak młodszym osobom powinna przypaść do gustu :D
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładka jest przepiękna, opis też niczego sobie, ale kurcze, trochę za stara już na to jestem :D Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem szczerze zaintrygowana tą pozycją i jak znajdę chwilę, to chętnie sie z nim zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...