poniedziałek, 16 października 2017

Nadchodzi Reloveution

 Zapowiedź patronacka 


 Moi Drodzy, mam zaszczyt oficjalnie ogłosić, iż mój blog objął patronatem medialnym najnowszy tomik wierszy Macieja Bujanowicza pt. "Reloveution". Premiera już 27 października.
 Tomik ukaże się nakładem LUCKY Wydawnictwo. 


Twórcą okładki, ilustracji 
oraz filmiku promującego Reloveution jest 
Paweł Okoński (Wizualista). 
Filmik obejrzyjcie klikając ➡TUTAJ
Musicie mi wybaczyć, ale niestety z przyczyn technicznych nie jestem w stanie wgrać go tu bezpośrednio. 
  
 Oficjalna premiera Reloveution odbędzie się 27 października o godzinie 18.00 w Łaźnia - Radomski Klub Środowisk Twórczych i Galeria.
Klikając ➡TUTAJ⬅ zostaniecie automatycznie przeniesieni do utworzonego z tej okazji wydarzenia. Zapraszam Was gorąco do udziału.

O autorze:
Moją opinię o debiutanckim tomiku 
Macieja Bujanowicza Synkretyzm nocy 
poznacie klikając ➡TUTAJ ⬅.  

 Tomikowi Reloveution patronują również :
Hania Nie oceniam po okładkach 
Karolina LottaCzyta
Magda Czytam w pociągu
oraz BeGood.Art BeGood.Art


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...