niedziela, 28 stycznia 2018

Okołoksiążkowa niedziela

 Moje ostatnie książkowe zakupy. 




 Książki można kupić niemal wszędzie. Od oczywistych księgarni internetowych i stacjonarnych, poprzez stacje benzynowe, kioski, osiedlowe sklepy po hipermarkety (które bardzo lubię za atrakcyjne ceny). Te ostatnie budzą najwięcej kontrowersji - nie muszę chyba tłumaczyć, że chodzi tu o ich (książek) traktowanie. Książki, najczęściej te dostępne na promocjach, są w tak strasznym stanie jakby przeszły przez tysiące rok.

 I duża tu wina samych kupujących, ale ten temat zostawmy w spokoju, żeby nie doszło do rękoczynów 😉

 Mój dzisiejszy wpis okołoksiążkowy będzie o tym, co książkoholicy lubią najbardziej, czyli o promocjach i perełkach za grosze. Tak, tak - od czasu do czasu nawet mnie udaje się kupić coś w rewelacyjnej cenie i to właśnie w dyskontach 👍

 W zeszłym tygodniu do biblioteczki mojego syna dołączyły aż cztery książki, za które razem dałam... 12 zł 😉 12 zł, które sprawiły, że moje dziecko aż piało z zachwytu. Dosłownie 😉
 Za dwie pierwsze zapłaciłam po... 1 zł 😁
 Za dwie kolejne po 4,99 zł 👍

Tytuł: Złota Biblioteczka 
Star Wars - Zemsta Sithów  
Star Wars - Powrót Jedi 
Wydawnictwo: Egmont 

Tytuł: Lego Ninjago. Mistrzowie żywiołów. 
Wydawnictwo: Ameet 
Liczba stron: 64
Opis: Po utracie Zane’a w ostatecznej bitwie z Mrocznym Władcą, Kai, Cole, Jay, i Loyd podążali własnymi ścieżkami. Jednak wraz z tajemniczym zaproszeniem na turniej Żywiołów Mistrza  Chena, pojawia się nadzieja, że Zane żyje.
Czterej ninja jednoczą się, licząc na odnalezienie przyjaciela na wyspie Chena i spotkanie z innymi wojownikami o podobnych mocach...

Tytuł: Spider-man. Encyklopedia postaci
Wydawnictwo: Zielona Sowa 
Liczba stron: 232
Opis: Witaj w świecie Spider-Mana
Znajdziesz tu wszystkie informacje o niezwykłym Człowieku Pająku o jego przyjaciołach oraz wrogach.
Potrafiący wspinać się po ścianach i tkać pajęczą sieć Spider-Man jest jednym z największych superbohaterów. Peter Parker, matematyczny geniusz i fotograf z gazety „The Daily Bugle”, w tajemnicy chroni Nowy Jork i resztę świata przed plejadą czarnych charakterów z Doktorem Octopusem, Zielonym Goblinem, Venomem czy grupą Sinister Six na czele. Trzymasz w rękach kompendium, dzięki któremu poznasz najbliższych przyjaciół Człowieka-Pająka, takich jak Avengers czy członkowie Fantastycznej Czwórki, i stawisz czoła jego odwiecznym przeciwnikom. 
Co znajdziesz w środku
Ta książka zawiera opis ponad 200 postaci związanych ze Spider-Manem. Każda strona jest pełna fascynujących faktów. Poza Peterem Parkerem/Spider-Manem, którego profil przedstawiony jest na pierwszych stronach, wszystkie postaci zostały ułożone w kolejności alfabetycznej, począwszy od oryginalnych imion. Niektórzy pojawiają się w książce dwukrotnie, jak na przykład Norman Osborn i jego alter ego Zielony Goblin (Green Goblin), ponieważ można ich uznać za odrębne postaci.

 Muszę Wam zdradzić, że przy okazji zakupów, zawsze przymierzam sklepowe regały w poszukiwaniu fajnych promocji na nowości. I chociaż tym razem nie kupiłam nic dla siebie, to jednak trafiłam na fajną cenę "Powrotu do starego domu" Ilony Gołębiewskiej 👍


 Moją opinię o tej książce przeczytacie ➡TUTAJ⬅, a zdanie o drugim tomie, czyli "Tajemnicach starego domu" ➡TUTAJ

 A jak Wy podchodzicie do książkowych zakupów w hipermarketach? Czekam na Wasze komentarze 😉

/Ania.

15 komentarzy:

  1. Ostatnio rzadko kiedy jestem gdzie indziej niż w domu :D , jednakże czasem - jak już gdzieś wyjadę - to odwiedzam jakiś większy sklep i uda mi się znaleźć coś fajnego i w miarę taniego, ale ostatnio to naprawdę rzadkość, nad czym ubolewam, no ale... takie realia u boku 8 miesiecznego dziecka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam 😉 Człowiek nawet jak się wyrwie to i tak myślami cały czas jest w domu przy dziecku, prawda? 😉

      Usuń
  2. Ja nie kupuję. Kupuję tylko na Nieprzeczytane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy na nieprzeczytane jeszcze przede mną 😉 Do tej pory korzystałam tylko z empik.com, taniaksiazka.pl i bonito.pl 👍

      Usuń
  3. a mnie się czasem zdarza, bo można naprawdę fajne tytuły znaleźć. ;) szkoda tylko, że zwykle te książki są strasznie składowane i chwilami ciężko się przez nie przekopać, żeby znaleźć naprawdę niezłą perełkę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zwłaszcza w tych koszach stan książek jest koszmarny. Ale faktycznie - czasami na samym dnie można znaleźć coś wartościowego 😉

      Usuń
  4. Ja raczej kupuję w księgarniach internetowych, a najczęściej w Świecie Książki. Wydaje mi się, że tam książki są tańsze niż w supermarketach po przecenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić - księgarnie internetowe oferują czasami książki w świetnych cenach (pamiętam jak na Empik.com kupiłam najnowszą powieść pani Krysi Mirek za niecałe 17 zł ; stacjonarnie takiej ceny raczej się nie spotka). Jednak jeżeli weźmie się pod uwagę koszt wysyłki (nie zawsze przecież jesteśmy w stanie odebrać je osobiście) to często wychodzi na to samo.

      Dodam jeszcze, że jeżeli chodzi o zakupy w dyskontach - książki kupuję przy okazji, jeżeli trafię na fajną ofertę. Z ciekawości sprawdziłam cenę "Lego Ninjago. Mistrzowie Żywiołów" w księgarniach internetowych i tam cena to ok 13 zł (ponad 20 zł przed obniżką). Można więc powiedzieć, że zrobiłam interes życia kupując ją za 5 😉

      Usuń
  5. Brzmi interesująco i jaka oszczędność kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki nie w moim klimacie.. ;) Raczej nie kupiłabym

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanych zakupów! Mi zdarza się kupić książki w biedronce. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami naprawdę można znaleźć w takich koszach perełki. Raz znalazłam Dumę i uprzedzenie za 5 zł i Cyrk nocy za 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dostać taką encyklopedie Spider-Mana, ale troszeczkę żal mi na to pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama właśnie się przymierzam do zakupów książkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę o Spidermanie chętnie bym sama przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...