sobota, 20 maja 2017

JOANNA SENSUAL

 Zapytałam wczoraj moich facebookowych czytelników, czy nadal odwiedzaliby moją stronę gdyby od czasu do czasu pojawił się wpis nie związany z literaturą. Padła jednoznaczna odpowiedź, że TAK :-)
 Dlatego też od teraz co jakiś czas będę publikować posty nieksiążkowe. Pojawią się tu moje opinie na temat kosmetyków, czy interesujących miejsc, a także, mam nadzieję, ciekawe przepisy. Bo pewnie jeszcze tego nie wiecie, ale ja uwielbiam gotować i eksperymentować :-)
  Zapraszam zatem na pierwszy tego typu wpis.
 Dziś będzie... kremowo :-)

Joanna Sensual
Krem do rąk i paznokci 
Kozie mleko. 

 Od kiedy pamiętam, zawsze miałam problem z dłońmi. Były suche i szorstkie. Wypróbowałam dziesiątki różnych kremów. Za każdym razem kończyło się to jednak jednorazową przygodą z danym produktem, bo z żadnego nie byłam w 100% zadowolona. Aż do ostatniego zakupu. Wreszcie znalazłam krem idealny do pielęgnacji moich dłoni i paznokci.

  Opis producenta:
 Gładkie, miłe w dotyku dłonie oraz zdrowo wyglądające, mocne paznokcie- to od dziś będzie Twoja wizytówka!
 Krem SENSUAL dzięki zawartości koziego mleka, bogatego w substancje optymalnie nawilża i pielęgnuje skórę. Receptura została wzbogacona o olej migdałowy i prowitaminę B5, które skutecznie chronią, wygładzają i nawilżają naskórek. Krem likwiduje uczucie suchości i ściągnięcia skóry, a Twoje paznokcie zyskują piękny, zdrowy wygląd.
 Lekka, nietłusta konsystencja sprawia, że krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.
 Udowodniona skuteczność, natychmiastowy efekt!


  Moja opinia:
 Po tygodniu stosowania zgadzam się z każdym zdaniem producenta.
 Krem wchłania się błyskawicznie i nie powoduje lepkości, co często denerwowało mnie przy okazji stosowania innych kremów do rąk.
 Po 7 dniach regularnego stosowania widzę znaczącą poprawę. Moje dłonie są zdecydowanie mniej szorstkie, a paznokcie bardziej błyszczące.
 Dodatkowym atutem jest piękny, delikatny zapach.
 I, oczywiście, bardzo przystępna cena.
Za 100 gramową tubkę zapłaciłam 6,50 zł.

 Jedno wiem teraz na pewno. Jest to krem, który zostanie ze mną na długo, o ile nie na zawsze!!!

/Ania. 

Joanna SENSUAL
Krem do rąk i paznokci 
kozie mleko 
Dłonie suche i zniszczone 

10 komentarzy:

  1. Mam krem do twarzy z koziego mleka. I naprawdę czyni cuda. Zastanawiam się nad tym kremem chociaż już w sumie mam swój ulubiony

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też ostatnio obserwuję rewelacyjne skutki stosowania kosmetyków z kozim mlekiem, ale o tym już innym razem :-)

      Dzięki za odwiedziny :-)

      Usuń
  2. 1Ale super tlo-ksiazkowe! Mega to wyglada!:))
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze używać tego kremu,więc jestem ciekawa,jakby sprawdził się na mojej skórze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy z koziego mleka uwielbiam! Kiedyś chciałabym się wykąpać w kozim mleku - skóra byłaby wtedy rewelacyjna :) Ps. Wyśrodkowałabym posty główne, a to piękne tło aby było z dwóch stron. Byłoby przejrzyście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenne rady :-)
      Trochę techniki i człowiek się gubi :-)

      Usuń
  5. staramy się używać jak najmniej kosmetyków - za dużo chemii i marketingu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam kosmetyków w tak małej ilości, że krem do rąk na pewno mi nie zaszkodzi :-)

      Usuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...