środa, 2 sierpnia 2017

Podsumowanie miesiąca + lipcowy stosik

 Czyli top4 lipca + jakie książki dołączyły do mojej biblioteczki ☺



 W tym miesiącu postanowiłam zrobić podsumowanie miesiąca w trochę innej formie. 
 Ci, co śledzą blogowy fanpage wiedzą, że co miesiąc to właśnie tam publikowałam wszystkie wpisy z konkretnego miesiąca. Dodatkowo zdradzałam, które recenzje cieszyły się największym zainteresowaniem. 
 W tym miesiącu forma będzie troszkę inna (zobaczymy, czy się sprawdzi). 
 Przedstawię Wam top4 miesiąca (pewnie dziwi Was, dlaczego nie trzy? Otóż okazało się, że to nie recenzja cieszyła się największym zainteresowaniem na blogu, ale o tym za chwilę) oraz pokaże Wam książki, które dotarły do mnie w zeszłym miesiącu. 
 Gotowi? Więc zaczynamy ☺

  Top4 lipca

 Miejsce 4
"Powiem ci, kim jesteś"
Danuta Pytlak 
Zysk i S-ka Wydawnictwo
Recenzja Kliknij tutaj.

 Miejsce 3
"Jak feniks z popiołów"
Greta Gulsen 
Wydawnictwo Czarna Kawa 
Patronat medialny 
Książkowych Podróży Panny A ☺
Recenzja Kliknij tutaj.


 Miejsce 2
"Bilet do szczęścia"
Beata Majewska 
Wydawnictwo Książnica 
Recenzja Kliknij tutaj.


 Miejsce 1
Maska na oczy Hot Eyes Steam 
od ambasadorka-kosmetyczna.pl
Moja opinia Kliknij tutaj.



  Lipcowy stosik 

 Na początku pokażę Wam dwie książki, z których jestem szczególnie dumna ☺
Moje patronaty medialne ❤
 "Wizaż śmierci" Ewy Dudziec Recenzja tutaj
 i "Jak feniks z popiołów" Grety Gulsen.






   A teraz czas na pozostałe lipcowe egzemplarze 

"Nie widując gwiazd"
Agata Piechota
Egzemplarz recenzyjny od Zysk i  S-ka Wydawnictwo 
Recenzja w przyszłym tygodniu ☺

"Przyszłość ma twoje imię"
Elżbieta Rodzeń
Egzemplarz recenzyjny od Zysk i S-ka Wydawnictwo
Recenzja pojawi się jeszcze dziś ☺

"Dance, sing, love"
Layla Wheldon
Egzemplarz recenzyjny od Editio Red
Recenzja jeszcze w tym tygodniu ☺

"Wernisaż"
Oskar Salwa
Egzemplarz recenzyjny od
Wydawnictwa Lira
Recenzja Kliknij tutaj

"Przebudzenie Lukrecji"
Laura Adori
Egzemplarz recenzyjny od
Wydawnictwa Lira
Recenzja Kliknij tutaj

"Nie do wiary"
Zuzanna Jędrzejewska
Nagroda w konkursie #czytampolskie
od www.ravelo.pl

"Rosół z kury domowej"
Natasza Socha
Zakup własny

"Zamek Griffith'ów"
Ewa Kiniorska
Egzemplarz recenzyjny od autorki.
Recenzja Kliknij tutaj

 W lipcu otrzymałam również kilka ebookow do recenzji od Wydawnictwa Psychoskok, m.in.
"Bądź czujna" Pauli Bartkowicz (recenzja kliknij tutaj) oraz "Trylogię ciszy" Alicji Masłowskiej - Burnos (recenzja zbiorcza wszystkich trzech tomów na początku przyszłego tygodnia) ☺

 Uff, to by było na tyle ☺
Czytaliście prezentowane przeze mnie książki?
Macie w planach?
Koniecznie dajcie znać ☺

 Dobrego dnia, Ania 😘

5 komentarzy:

  1. Polubiłam Trylogię ciszy, autorka pisze w ciepłych barwach, a jednocześnie wprowadza intrygujące wątki. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie czytałam nic z powyższych pozycji.

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani jednej ksiązki, ale chętnie się z ulubieńcami zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! U mnie pierwsze miejsce zajął "Prokurator" Pauliny Świst. Genialna książka!

    OdpowiedzUsuń

"Pierścionek z cyrkonią" Krzysztof Piotr Łabenda

Recenzja patronacka.   W " Pierścionku z cyrkonią" 💍 Krzysztof Piotr Łabenda odpowiada na pytanie : Czy można przez całe...